2 października 2011

zawieszam....

Z racji tego że w tym roku szkolnym zdaje maturę muszę się z Wami na jakiś czas pożegnać.
Nie jestem w stanie zajmować się robótkami i nauką do matury.
Jest mi z tym ciężko bo o wiele bardziej wolałabym to pierwsze... ale trzeba się liczyć z konsekwencjami swoich wyborów....


W wolnych chwilach zaglądam na Wasze blogi i podziwiam Wasze postępy , jestem pod wrażeniem! 

Jeśli podczas mojej nieobecności  zajrzy tu ktoś nowy - proszę zostaw link do bloga.  Z miłą chęcią będę zaglądać .


Jak tylko uporam się z maturą + egzaminem zawodowym (technik obsługi turystyki),
to wrócę do Was jak najszybciej .



1 komentarz:

  1. Czasem trzeba dokonać wyboru. Powodzenia życzę i o ile u mnie się nic nie zmieni (tfu tfu) niebawem, ponownie się spotkamy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń