14 sierpnia 2011

ślubny


Bardzo ale to bardzo dziękuje wszystkim za życzenia ;*  Bardzo miło mi się zrobiło ;*


Przez niecały tydzień walczyłam z hafcikiem który miał być prezentem na ślub.
Obudziłam się dość późno ale na szczęście udało się go skończyć :
Wczoraj wręczyłam go Młodej Parze ; )


* dziękuje serdecznie za wzorek :  madebyrhianone.blogspot.com


I jeszcze : pretty in pink - w oprawie .
Będzie wisieć w moim pokoju.
Aż wstyd się przyznać ale to pierwszy obrazek który zawiśnie u mnie.


--------------------------------------------------------------------------------

Mam jeszcze taką prośbę : 
Czy któraś z Was posiada kwadratowy tamborek ? 
Wyszywa się na nim lepiej niż na okrągłym ?
Które polecacie ?

5 komentarzy:

  1. Piękna pamiątka :-) Podobnie jak Ty mam tylko jeden obrazek u siebie, a troszkę ich wyhaftowałam. Pozdrawiam! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pamiątka i piękny obrazek! Świetna dekoracja do pokoju!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne hafty.Ja wyszywam, miedzy innymi na kwadratowym tamborku i oczywiście jestem z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedzinki i odwdzięczam się tym samym i zostane tu na dłużej, bo widzę, ze dzielimy to samo hobby ;-)
    Hafciki bardzo piękne, szczególnie zazdroszczę kwiatowej wróżki (u mnie tez jeszcze nic z moich prac nie zawisło, zgadzam się: jest to powód do wstydu) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie widziałąm takiego schemaciku, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń