25 czerwca 2011

guzik & wuzetka

Odkąd zobaczyłam te małe cudeńka , zawładnęły one moim sercem...
postanowiłam że i ja spróbuje...
wczoraj w empiku kupiłam tylko szary filc i tak powstał mój pierwszy ....

GUZICZEK


nie jest idealny, lecz jestem z niego dumna : ) !


A ostatnimi czasy gdy moja rodzinka pojechała do Szczytna i zostawili mnie sama w domku upiekłam Wuzetkę ...


Wyszła bardzo smaczna ; ) częstujcie się.


Dziękuję za to że mnie odwiedzacie i obserwujecie.
Niedługo  pokaże postępy w tajemniczym hafcie którego kawałeczek już Wam ujawniłam ; )

4 komentarze:

  1. I piękny guziczek, tym bardziej, że ja nie zrobiłam jeszcze żadnego!

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam widziałem te guziczki są wspaniałe, Twój też wyszedł ciekawie. Pozdrawiam z zachmurzonych Mazur :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Guziczek piękny a na wuzetkę już mi smaka zrobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Śliczny mały guziczek, będą chyba następne?:)

    OdpowiedzUsuń