11 września 2010

początek po raz 2

no i po trudach udało mi się tutaj dostać ;) miałam trochę problemów z szablonem ale jak na razie mi się podoba. Blog jest kontynuacją: krainy czarów , i mam nadzieję że tutaj będzie mi lepiej. pozdrawiam cieplutko i mam nadzieję że będziecie mnie odwiedzać. Co tu będzie ? Wszystko.... ponieważ interesuje się wieloma rzeczami i ostatnio wiele w moim życiu się dzieję. Hymmm nie będę się obijać i od razu coś tu powstawiam ;) .

Ponieważ zajmuje się foto-modelingiem pokaże Wam ostatnie zdjęcia z sesji :



fot. Olga Stachwiuk
wizaż Aleksandra P.
sukienka oraz dodatki : Beata Jarmołowska

i jak Wam się podoba??

dziś zobaczyłam reklamę w której byłam statystką ;))
REKLAMA LAYS
0.22 sekunda lewy dolny róg :D masa kręconych włosów to ja ;p


co do wyszywania na razie kończę kotka nelsonka ;) jak skończę to pokaże ;)

3 komentarze:

  1. Hej :) Miło cię poznać! Przejrzałam twój poprzedni blog i bardzo spodobały mi się twoje prace :) A zdjęcia z sesji są śliczne, szczególnie to drugie.
    reklamy jeszcze nie oglądałam, ale zaraz to zrobię! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie włosy! ♥

    Dziękuję za odwiedziny :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia bajeczne :) Reklamę też lubię :)
    Dziękuję za wizytę na blogu i zapraszam częściej :)
    Popieram Jasz - boskie włosy :)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń